Biuro Karier Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Biuro Karier Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

O Biurze Karier Wydziału Zarządzania UW


Biuro Karier Wydziału Zarządzania rozpoczęło swoją działalność w 2004 roku. Inicjatywa powstania tej organizacji narodziła się w myślach kilku studentów aktywnie działających na Wydziale Zarządzania. Do dziś prowadzenie Biura Karier powierzane jest studentom, którzy pragną pomagać swoim koleżankom i kolegom ze studiów w rozwoju kariery zawodowej.

Naszym celem jest pomoc studentom w zdobyciu doświadczenia zawodowego, w znalezieniu praktyk, staży czy też stałej pracy. Działalność Biura Karier nie ogranicza się jedynie do tworzenia bazy ofert pracy. We współpracy z wieloma firmam organizujemy szkolenia, konferencje, warsztaty i prezentacjach firm, których celem jest usprawnienie komunikacji pomiędzy firmą a studentem naszego wydziału. Chcemy aby studenci Wydziału Zarządzania nie tylko pogłębiali swoją wiedzę teoretyczną, ale również jak najwcześniej poznali świat biznesu od strony praktycznej. Pragniemy, aby Biuro Karier było dla studentów naszego wydziału pierwszym przystankiem w drodze do kariery.

Równorzędnym celem Biura Karier Wydziału Zarządzania jest utrzymywanie kontaktów z firmami, których obszar działalności zgodny jest z profilem zawodowym studentów Wydziału Zarządzania. Podstawowy wariant współpracy polega na rozpowszechnianiu wśród studentów informacji o praktykach, stażach i pracy. Firmom oferujemy również pomoc techniczną w zorganizowania na Wydziale Zarządzania warsztatów, szkoleń, prezantacji firm. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i pomysły.
 

Zachęcamy wszystkich do kontaktu mailowego bądź telefonicznego i osobistego w czasie trwania dyżurów.

 

 

Zespół Biura Karier

 

 

  Pn Wt Śr Czw Pt Sb N
8:00 - 8:30
8:30 - 9:00
9:00 - 9:30
9:30 - 10:00
10:00 - 10:30
10:30 - 11:00
11:00 - 11:30
11:30 - 12:00
12:00 - 12:30
12:30 - 13:00
13:00 - 13:30
13:30 - 14:00
14:00 - 14:30
14:30 - 15:00
15:00 - 15:30
15:30 - 16:00
16:00 - 16:30
16:30 - 17:00
17:00 - 17:30
17:30 - 18:00
Wtorek 12:00 - 13:00
15:30 - 16:30
Anna Wróblewska
Iwona Niedziółka
Środa 10:00 - 11:00
13:00 - 14:00
Magdalena Kurdyn
Paulina Regulska
Czwartek 9:00 - 10:00
12:00 - 13:00
13:30 - 14:30
Aleksandra Kustra
Kinga Seliga
Anita Kozyra
Piątek 16:00 - 17:00
Mateusz Górka

 

Twoja Kariera

Ostatnio dodane oferty pracy
Główny specjalista do spraw międzynarodowej polityki klimatycznej w Wydziale do spraw Polityki Klimatycznej
Zaloguj się aby zobaczyć nazwę firmy
0/3416/2017 / 2017-03-29
Specjalista do spraw rachunkowości w Zespole do spraw Przepływów Finansowych i Rachunkowości
Zaloguj się aby zobaczyć nazwę firmy
0/3415/2017 / 2017-03-29
Praktykant - Dział Doradztwa Transakcyjnego Rynku Nieruchomości - WAR000N5
Zaloguj się aby zobaczyć nazwę firmy
1092/3410/2017 / 2017-03-21
Radca Prawny
Zaloguj się aby zobaczyć nazwę firmy
0/3409/2017 / 2017-03-21
Członek Klubu Kobiet
Zaloguj się aby zobaczyć nazwę firmy
0/3408/2017 / 2017-03-17

Aktualności / Wydarzenia

Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta rozpoczęła nabór wniosków na stypendia Programu Fulbrighta na wyjazd  w roku akademickim 2018/2019.

Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta zarządza Programem Fulbrighta w Polsce. Program powstał w 1946 roku w USA i jest jednym z największych programów wymiany naukowej i akademickiej pomiędzy USA a innymi krajami. 


data dodania: 2017-03-29

Jesteś gotowy na nowe wyzwanie?

Weź udział w VI edycji Nielsen Business Case Competition! Wygraj atrakcyjne nagrody i zdobądź “złoty bilet” na program stażowy w polskim biurze Nielsena!

Zdefiniuj zwycięską strategię dla przedsięwzięcia biznesowego. Odkryj rolę, jaką odgrywa Nielsen, pomagając największym światowym markom odnosić sukcesy poprzez zrozumienie tego, co ludzie oglądają i kupują.


data dodania: 2017-03-29

Firma Willis Towers Watson oferuje możliwość zdobywania wiedzy z zakresu ubezpieczeń,  rozwoju zawodowego, dobrą atmosferę pracy, współpracę w oparciu o umowę zlecenie.


data dodania: 2017-03-22

Europejski Urząd Doboru Kadr (EPSO) wkrótce rozpocznie nabór kandydatów do udziału w nowej formule konkursu na administratorów (AD5). Aplikacje będzie można składać od 30 marca 2017 r. na stronie EPSO. Procedura konkursowa składa się z etapu rejestracji, testów preselekcyjnych (werbalnych, numerycznych, abstrakcyjnego myślenia), testu w środowisku pracy tzw. E-Tray Excercise, a także oceny kompetencji Assessment Centre w Brukseli. Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do odwiedzenia strony EPSO, na której umieszczane są informacje dot. procedur przeprowadzanych konkursów i wymogów.


data dodania: 2017-03-21

26 marca od godziny 17:00 do 18:30 zostanie przeprowadzony DARMOWY WEBINAR: 
„Zwiększ swoją efektywność 3krotnie- 5 patentów”, 
który przygotowałam szczególnie z myślą o osobach, które
mają dużo obowiązków i brak umiejętności zarządzania sobą
w czasie- czyli dla zdecydowanej większości z nas.


data dodania: 2017-03-21


Biuro Karier UW
Marzenia w cele