Biuro Karier Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Biuro Karier Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

 

Wyznaczanie celów – Metoda S.M.A.R.T.

 

Metoda SMART to metoda, która pomoże Ci skonkretyzować Twoje cele i dzięki temu zwiększyć skuteczność Twoich działań. SMART to akronim złożony z 5 cech, które mają pomóc Ci w przekształceniu danego celu w taki sposób aby był bardziej realistyczny. Jest to bardzo prosta i intuicyjna metoda, a do tego niezwykle skuteczna. Dlatego jeżeli chcesz zwiększyć skuteczność swoich działań to kliknij w link poniżej i dowiedz się na czym ona polega.

 

>>>Wyznaczanie celów – Metoda S.M.A.R.T.<<<

 

 

Dodano: 2016-03-18 Autor: Agnieszka Bagińska


Biuro Karier UW
Marzenia w cele